آموزش بازار های مالی و سرمایه گذاری

آموزش/سرمایه گذاری

آموزش/سرمایه گذاری

آموزش/سرمایه گذاری
با ما بازار های مالی را بشناسید و آگاهانه سرمایه گذاری کنید.

طبقه بندی موضوعی

خرید سیگنال ارز دیجیتال

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳ ق.ظ

امروزه ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از پرسودترین بازارهای مالی در جهان شناخته می شود که افرادی زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از مشکلاتی که افراد تازه کار در این بازار دارند این است که در ابتدا به دلیل عدم تمرین و تجربه کافی، با شکست رو به رو می شوند. در این راستا می خواهیم در مورد خرید سیگنال ارز دیجیتال توضیحاتی را در اختیار شما بگذاریم. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید کسب سود از ارزهای دیجیتال را شروع کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


مدیریت سرمایه

مدیریت سرمایه با خرید سیگنال ارز دیجیتال

یکی از عوامل موثر در کسب سود از بازارهای مالی، مدیریت سرمایه می باشد که بسیاری از افراد به آن توجه کافی ندارند، این در حالی است که بسیاری از اساتید بازارهای مالی معتقد هستند که مدیریت سرمایه مهم ترین موضوع در سرمایه گذاری می باشد. کسب سود از بازارهای مالی وابسته به سه پارامتر مهم (مدیریت سرمایه، مدیریت روانشناسی و تحلیل شرایط بازار) است. البته موارد دیگری از جمله: سن، مقدار سرمایه، اهداف و زمان نیز تاثیر زیادی دارند. مدیریت ریسک را می توان بخشی از مدیریت سرمایه دانست. در واقع شما می بایست یاد بگیرید که سرمایه خود را به طور هوشمندانه تقسیم کنید، به طوری که برآیند سبد سرمایه گذاری شما در نهایت مثبت شود. شما باید بتوانید ریسک خود را مدیریت کنید و در مقابل شرایط های هیجانی بازار، تصمیم های آگاهانه بگیرید. در همین راستا پارامتر دیگری با عنوان مدیریت روانشناسی بازار ارز دیجیتال اهمیت پیدا می کند. این پارامتر در واقع مجموعه ای از رفتارها می باشد که به معامله گر کمک می کند تا احساسات خود را مدیریت کند. مدیریت روانشناسی بازار ارز دیجیتال به شما کمک می کند که دچار ترس و طمع نشوید و در رابطه با هیچ بازاری احساسی عمل نکنید.

مثالی از مدیریت سرمایه:

10 درصد، سرمایه گذاری بلند مدت 5 ساله

30 درصد، سرمایه گذاری بلند مدت 1 الی 3 ساله

20 درصد، سرمایه گذاری میان مدت 3 الی 6 ماهه

30 درصد، نوسان گیری روزانه و بازار اسپات

10درصد، سرمایه گذاری در مورد معاملات اهرمی و بازار فیوچرز

مثال بالا را می توان یکی از بهترین مدل های مدیریت سرمایه دانست که برای بازار ارزهای دیجیتال می تواند بسیار کاربردی تر باشد. اما کسب سود از ارزهای دیجیتال به همین جا ختم نمی شود. شما بعد از یادگیری مدیریت سرمایه نیاز به تمرین های بسیار دارید. اگر فرد تازه کاری هستید و می خواهید کسب سود از ارزهای دیجیتال را شروع کنید و در کنار آن به تمرین بپردازید، خرید سیگنال ارز دیجیتال می تواند به شما کمک شایانی کند.


خرید سیگنال ارز دیجیتال

کسب سود

برای خرید سیگنال ارز دیجیتال شما می بایست ابتدا دوره ارز دیجیتال را تهیه کنید، چرا؟ همان طور که گفته شد هدف از فروش سیگنال ارز دیجیتال تنها کسب سود نیست، بلکه هدف اصلی آن تمرین برای دانشجویان دوره ارز دیجیتال می باشد. توجه داشته باشید که امکان خرید سیگنال ارز دیجیتال به طور جداگانه وجود ندارد و استفاده از سیگنال ها، منوط بر شرکت در دوره ارز دیجیتال می باشد. کانال سیگنال ارز دیجیتال بعد از تهیه دوره به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بعدا می توانید در صورت نیاز آن را تمدید کنید. اما مزایای شرکت در دوره ارز دیجیتال به کانال سیگنال ختم نمی شود. بعد از تهیه دوره ارز دیجیتال، دوره پرایس اکشن به صورت هدیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دوره پرایش اکشن به شما کمک خواهد کرد تا به یک معامله گر قدرتمند تبدیل شوید و بدون نیاز به هیچ ابزار و اندیکاتوری، از نوسانات بازار سود کسب کنید. 

شما بعد از گذراندن دوره ارز دیجیتال و دوره پرایس اکشن، با مشاهده سیگنال ارز دیجیتال، تصویر شفافی از بازار ارزهای دیجیتال پیدا خواهید کرد و روش صحیح وارد شدن به معامله را فرا خواهید گرفت. همچنین این فرآیند موجب می شود تا شما به سرعت تجربه کسب کنید و به یک معامله گر حرفه ای تبدیل شوید.


شناسایی نقطه ورود و خروج مناسب

بسیاری از افراد در بازار ارزهای دیجیتال به سود قابل توجهی می رسند اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط هیجانی بازار (طمع)، سود خود را از دست داده و گاها سود آنها به ضرر نیز تبدیل می شود. لذا تشخیص نقطه ورود و خرج مناسب مسئله مهمی است که معامله گر می بایست به آن توجه کند. البته این مورد رابطه تنگاتنگی با مدیریت روانشناسی بازار ارز دیجیتال نیز دارد که در بخش قبلی آن را مورد بررسی قرار دادیم. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در نقطه ورود و خروج، ترس و طمع می باشد. بسیاری از افراد وقتی وارد ضرر می شوند از روی ترس از معامله خارج می شوند و بسیاری از افراد نیز در هنگام سود، به خاطر طمع، سود خود را از دست می دهند. در مجموع شما می بایست به نقطه ورود و خروجی که آن را تشخیص داده اید، پایبند باشید و در مقابل احساسات و هیجانات بازار مقاومت کنید. 

ترس جا ماندن از سود یا همان فومو یکی دیگر از مواردی است که باعث می شود افراد به روی تحلیل خود پا بگذارند و به اشتباه وارد معامله شوند.

یکی دیگر از مزایا سیگنال ارز دیجیتال، این است که شما می توانید مطابقت تحلیل خود را با سیگنال ها مشاهده کنید و اعتماد به نفس کافی برای پایبندی به تحلیل های خود را، به دست آورید.


شناسایی ارزهای دیجیتال جدید و پر پتانسیل

بازی تتان آرنا و کسب سود از آن با خرید سیگنال ارز دیجیتال

هر روز به تعداد ارزهای دیجیتال اضافه می شود، ارزهای دیجیتال جدیدی که هر کدام با هدف و پروژه خاصی، قصد بهبود کیفیت بازار ارزهای دیجیتال را دارند، وارد این بازار می شوند. این ارزهای دیجیتال جدید در ابتدا قیمت پایینی دارند و به مرور زمان قیمت آنها افزایش می یابند. بسیاری از معامله گران دائما در حال بررسی بازار هستند و بعد از شناسایی پروژه های مناسب، روی آنها سرمایه گذاری میکنند و سودهای خوبی کسب می کنند. مهارت شناسایی ارزهای دیجیتال پر پتانسیل و پروژه های جدید مناسب، مهارتی است که شما با شرکت در دوره ارزهای دیجیتال به آن دست پیدا خواهید کرد. با شرکت در دوره ارز دیجیتال شما به طور کامل با تمامی مباحث ارز دیجیتال، بلاک چین، شبکه ها و... آشنا خواهید شد و تسلط کاملی بر ارزهای دیجیتال پیدا خواهید. 

مزیت دیگری که شرکت در دوره ارز دیجیتال دارد، دسترسی به بخش آموزش پلاس می باشد. در بخش آموزش پلاس پست هایی در اختیار شما قرار گرفته است که علاوه بر آموزش های تکمیلی، شامل معرفی پروژه های جدید و پر پتانسیل است. برای مثال در ماه اخیر بازی تتان آرنا به عنوان یک پروژه جدید و مناسب برای سرمایه گذاری، معرفی شد. ارز دیجیتال این بازی (THG) در حوالی 3.6 دلار به عنوان ارزی مناسب برای سرمایه گذاری به دانشجویان معرفی شد و در نهایت با بیش از 500درصد سود به حوالی 22 دلار رسید. علاوه بر آموزش خرید و فروش این ارز دیجیتال از صرافی های غیرمتمرکز، آموزش کامل بازی تتان آرنا و نحوه کسب سود از این بازی (play to earn) نیز به صورت ویدئویی در اختیار دانشجویان قرار گرفت. این گونه پروژه ها به طور دائم به دانشجویان دوره ارز دیجیتال معرفی خواهد شد و شما با تهیه دوره ارز دیجیتال می توانید از این فرصت ویژه برای کسب سود استفاده کنید. 


جمع بندی:

اگر به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید و به دنبال راهی برای تمرین و کسب تجربه هستید، خرید سیگنال ارز دیجیتال می تواند کمک شایانی به شما بکند. با تهیه دوره ارز دیجیتال، کانال سیگنال ارز دیجیتال به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید پس از آموزش، همراه با تمرین، سود نیز کسب کنید. از آنجایی که هدف از این سیگنال ها، تمرین و کسب تجربه می باشد، امکان خرید سیگنال ارز دیجیتال به صورت جداگانه وجود ندارد. علاوه بر این، بعد از تهیه دوره ارز دیجیتال، دوره پرایس اکشن به صورت هدیه در اختیار شما قرار خواهدگرفت. این دوره به شما کمک می کند تا بدون استفاده از هیچ ابزار و اندیکاتوری، از نوسانات قیمت سود کسب کنید. همچنین بعد از شرکت در دوره ارز دیجیتال، می توانید به بخش آموزش پلاس نیز دسترسی پیدا کنید که در آنجا آموزش های تکمیلی به همراه معرفی پروژه های پر پتانسیل در اختیار شما قرار گرفته است.

  • بازار های مالی سرمایه گذاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی